جعبه برای بسته بندی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا نیاز به جعبه یا بسته بندی زعفران داریم؟برای چه محصولاتی می توانی جعبه بسته بندی زعفران انجام داد؟
جعبه برای بسته بندی زعفران

اگر به دنبال جعبه برای بسته بندی زعفران هستید می توانید از محصولات گروه ثمین پک استفاده کنید. جعبه برای بسته بندی زعفران به صورت کلی در دو حالت عمومی و اختصاصی وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به صورت کامل تمام مراحل کار را آموزش دهیم.

چرا نیاز به جعبه یا بسته بندی زعفران داریم؟

تولید کنندگان ظروف زعفران محصولاتی مثل قوطی را تولید می کنند و بیشتر بر اساس حوزه کاریشان کاری به بسته بندی یا کاور یا زیباسازی آن ندارند. از این رو یک نیاز به وجود آمد که شرکت ها را به آن جلب کرد و آن جعبه برای بسته بندی زعفران بود.

به صورت اولیه قوطی برای شخص خریدار و صادرکننده ارسال می شود و افرادی که در کار زعفران یا صادرات آن هستند برای زیباتر کردن محصولشان و سود بیشتر و همچنین بازاریابی آن به سمت جعبه برای بسته بندی زعفران روی آوردند. بسته بندی های زعفران با توجه به خلاقیت زیادی که در بین شرکت های طراح ایرانی وجود دارد، هر روزه تنوع محصولاتشان بیشتر می شود.

برای چه محصولاتی می توانی جعبه بسته بندی زعفران انجام داد؟

ظروف زعفران دارای تنوع زیادی است که اگر بخواهیم به صورت کلی آن ها را ذکر کنیم به شرح زیر می باشند:

  • جعبه مقوایی زعفران
  • ظروف بسته بندی کریستالی
  • ظروف فلزی زعفران
  • ظروف شیشه ای زعفران

جعبه های مقوایی زعفران دارای تنوع زیادی در ایران است که بر اساس خلاقیت های شرکت های طراح روز به روز به این طرح ها افزوده می شود. برای بعضی از شرکت ها زیبایی بسته بندی شان به قدری ارزشمند است که هیچ محدودیتی برای طراحی و چاپ آن ندارند و با ذهن باز به انجام آن پرداخته و محصولاتشان را به صورت یکتا به بازار عرضه می کنند.

جعبه برای بسته بندی زعفران

ظروف بسته بندی کریستالی به دلیل تنوع زیادی که دارند، نیاز به جعبه برای بسته بندی زعفران دارند که بتوان زیبایی آن ها را چند برابر کرد. تنوع بسته بندی مقوایی برای قوطی ها به اندازه ای است که در انتخاب آن ها ممکن است انگشت به دهان باشید که چقدر این طرح ها زیبایی قوطی را چند برابر کرده است.

به دلیل ظاهر متفاوتی که این ظروف دارند، بسته بندی های متفاوتی هم برای آن ها وجود دارد. از طرح ساده تا طرح های هارد باکس باعث شده که هر روز قوطی های کریستالی جدیدی با طراحی های جدید وارد بازار شده و سهمی از فروش بازار با از آن خود کنند.

ظروف فلزی زعفران یکی دیگر از بسته بندی های زعفران بوده که بیشتر شرکت های صادرکننده حتما برای هر سایز آن یک بسته بندی مقوایی طراحی کرده اند. تنوع طراحی برای ظروف خاتم هم مثل کریستال بسیار زیاد است و هر روزه هم شرکت های زیادتری به این سمت روی می آورند.

جعبه برای بسته بندی زعفران

ظروف شیشه ای زعفران جدیدا سهی از بازار را از آن خود کرده اند. خوشبختانه با فراگیر شدن این ظروف شرکت های صادر کننده به سمت بسته بندی برای این مدل ظروف روی آورده اند و طرح های مقوایی شکیلی با هاردباکس های بسیار زیبا طراحی کرده و روانه بازار کرده اند. به حدی این طراحی ممکن است زیبا باشد که کلا تمام مدل های آن برای صادرات انتخاب کرده باشند و در داخل از آن نمونه وارد بازار نشده باشد.

تنوع جعبه برای بسته بندی زعفران هر روزه زیاد تر می شود، این روند باعث می شود که هر سلیقه را بتواند پوشش دهد. شرکت های زیادی توانسته اند از این فرصت پیش رو استفاده کرده و سهمی از بازار را از آن خود کنند.

چنانچه شما قصد چاپ جعبه برای بسته بندی زعفران را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که وجود دارد با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =

تماس بگیرید